 
 
I cried when I noticed.
I thought that I felt fine if I cried with all one's might, but did not become so it.

Because even oneself did not understand the reason that cried.

No, the rough guess are on.
But I was not able to do it for words in it.
I was not able to convey it.

I was annoyed and cried again.



*****

今年の目標は「前向きに過ごす」でした。

なので暗い内容書くときは簡単には読めないようにしようと思った結果がこれだよ!!

なんか早くも目標達成できない予感(・ω・`)

ってかこんな時間に書いてる/(^o^)\
 
ぐらっせ #SqoPBuKQ
No Title 
う~ん、人生いろいろあるさ~
どんまいですよ!d(-ω´・o)


未だにマリカーで一緒に走れてないですねww
フレ応募を自分からしといて申し訳ないです|・ω・*)・・・

今年はマリカー率を上げていきます!

あと、相互リンクをよろしくです~

秘密にする

 
トラックバックURL
http://yanamiyuki.blog115.fc2.com/tb.php/67-f3764882

